Новини бізнесу - Meta і Spotify об'єднуються для лобіювання проти Apple і Google у СШАMeta і Spotify об'єднуються для лобіювання проти Apple і Google у США

Великі технологічні компанії, такі як Meta, Spotify, Match Group та інші, об’єдналися в лобістську коаліцію в США для протистояння домінуванню Apple і Google на мобільному ринку. Ця ініціатива, під назвою Coalition for a Competitive Mobile Experience, виникла через тиск законодавців щодо необхідності верифікації віку користувачів мобільних додатків, особливо неповнолітніх. Коаліція планує боротися за рівні умови для сторонніх додатків і сервісів на платформах iOS і Android. Учасники коаліції, такі як Garmin, вимагають від Apple і Google дозволу на використання їхніх продуктів без обмежень. Деякі компанії, як Meta та Snap Inc., вважають, що платформи повинні бути відповідальні за перевірку віку користувачів, а не розробники додатків. Це питання стало особливо актуальним після прийняття закону в Юті, який зобов’язує магазини додатків перевіряти вік користувачів. Нова лобістська коаліція може вплинути на розробку політики щодо цифрових прав, захисту дітей та конкуренції в мобільній індустрії. Apple та Google поки не висловили свою позицію щодо цієї ініціативи.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *