У Росії витрати на державну пропаганду досягли нових рекордних значень. Згідно з проектом бюджету на 2026 рік, фінансування державних телеканалів, ЗМІ та пропагандистських проектів в інтернеті збільшиться на 146,3 млрд рублів. Це на 7% більше, ніж у попередньому році, і на 32% більше, ніж у 2021 році до початку війни. Головними одержувачами коштів будуть державні ТВ-канали, такі як Перший, ВГТКР, НТВ, ТВ Центр. На просування провладного контенту в інтернеті передбачено окремі видатки. Незважаючи на щедре фінансування, цільова аудиторія провладних медіа починає скорочуватися. Глядацька аудиторія деяких відомих програм і видань, таких як «Перший канал», НТВ, РИА Новости, зменшується, що свідчить про зниження популярності цих медіа серед росіян.
