Новини бізнесу - Meta планує повністю автоматизувати рекламу за допомогою штучного інтелектуMeta планує повністю автоматизувати рекламу за допомогою штучного інтелекту

Компанія Meta має на меті надати брендам можливість повністю створювати й націлювати рекламу за допомогою штучного інтелекту до кінця наступного року, як повідомляє Reuters із посиланням на The Wall Street Journal.
Згідно з даними, Meta розробляє комплексну систему, де достатньо буде надати зображення продукту та рекламний бюджет – усе інше зробить штучний інтелект. Він згенерує рекламні креативи (зображення, відео, текст), вибере аудиторію для показу оголошення в Instagram і Facebook, а також самостійно розподілить бюджет.
Наразі рекламні інструменти Meta вже використовують ШІ для створення варіацій оголошень, генерації фонових зображень і автоматичного редагування відео. Це дозволяє залучати рекламодавців, оскільки дає змогу швидко адаптувати кампанії для аудиторії з 3,43 мільярда унікальних активних користувачів.
Крім того, компанія планує впровадити персоналізацію реклами в реальному часі – користувачі бачитимуть різні варіанти одного й того самого оголошення залежно від геолокації та інших параметрів.
У Meta, яка володіє Facebook і Instagram, підтвердили, що ці зусилля відповідають публічним заявам генерального директора Марка Цукерберга. Минулого тижня він наголосив, що рекламодавці потребують інструментів ШІ, які можуть “масштабовано давати вимірювані результати”. За його словами, Meta прагне створити “єдиний центр” для бізнесу, де компанії зможуть задавати цілі, встановлювати бюджети, а платформа самостійно виконуватиме технічну частину.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *