Після масштабної кібератаки російська авіакомпанія Аерофлот вирішила перейти на частковий ручний режим роботи. Бортпровідники та пілоти тепер отримують інформацію про рейси через месенджери, такі як WhatsApp і Telegram, або особисто через виклик у диспетчерську. Це сталося через те, що російська система Аккорд вийшла з ладу внаслідок кібератаки, комп’ютери в офісах були вимкнені, а частину процесів перенесли на паперовий формат. В результаті виникають проблеми, такі як призначення кількох екіпажів на один рейс чи забуття визначити старшого бортпровідника. Ускладнює ситуацію те, що досвідчені співробітники, які планували рейси без складних комп’ютерних програм, вже на пенсії, а новим працівникам часто бракує досвіду. Крім того, під час попереднього колапсу в авіасполученні влітку бортпровідники залишалися годинами без харчування та готелю і самотужки добирались до місця роботи. Хакерам вдалося отримати доступ до даних про рейси, внутрішню документацію та інші важливі дані, а також знищити 7000 серверів. Аерофлот повідомив про часткову стабілізацію роботи, але повноцінна цифрова інфраструктура ще не відновлена.