У першому кварталі 2025 року світові поставки смарт-годинників зменшилися на 2% у порівнянні з попереднім роком, що був п’ятим кварталом поспіль із зниженням. Головними причинами цього стали сповільнення зростання на ринку Індії та скорочення обсягів постачання годинників Apple Watch. У той же час, в Китаї спостерігалося зростання на 37%, що було найвищим показником з кінця 2020 року. Навіть при зниженні на 9%, Apple залишалася лідером завдяки збільшенню кількості користувачів iOS. Huawei та Xiaomi також показали значний ріст завдяки різноманітному асортименту, конкурентоспроможним цінам та посиленню позицій на внутрішньому ринку. Samsung, натомість, втратив 18% через відсутність попиту на попередні моделі годинників. Аналітики вказують, що споживачі все частіше обирають моделі у ціновому діапазоні $100-200, де спостерігається зростання на 21%. Ринок дитячих смарт-годинників також росте, з китайським брендом Imoo на чолі. Китай залишається найбільшим ринком, а попит зростає в Північній Америці, Європі та Азії. В Counterpoint передбачають відновлення ринку цього року з очікуваним зростанням на 3%, що буде сприяти інтеграція штучного інтелекту, покращені сенсори здоров’я та сертифікація деяких пристроїв як медичних. Також очікується збільшення попиту на преміальні моделі з високими функціональними можливостями та глибшою інтеграцією в екосистеми.
