Китайські маркетплейси Temu і Shein виявили падіння продажів на американському ринку через підвищення цін у зв’язку з новими тарифами США. Продажі Shein знизилися на 23%, а Temu на 17% у період з 25 квітня по 1 травня. Це стало наслідком скасування податкової пільги de minimis, яка дозволяла безмитно постачати товари з Китаю. Дональд Трамп також збільшив мита на імпорт з Китаю, що призвело до подорожчання продукції та зниження споживчої довіри. Temu переходить до моделі локального виконання замовлень у США, а Shein підвищила ціни на товари категорій краси та здоров’я, іграшки, товари для дому та жіночий одяг. Amazon, Walmart і Target поки що не змінили цінову політику, але постачальники з Китаю створюють невизначеність щодо майбутніх витрат для споживачів.