За перший квартал 2025 року Volkswagen Group збільшила продажі своїх електромобілів у Європі на 112%, але втратила популярність на китайському ринку, де попит на їх електричні моделі знизився на 37%. Продажі автомобілів Volkswagen в Китаї взагалі зменшилися на 7,1% через конкуренцію з місцевими стартапами. Аналогічні труднощі в Китаї відзначили й інші німецькі виробники, такі як Mercedes-Benz та Porsche. На німецькому ринку сім із десяти найпопулярніших електромобілів – це моделі Volkswagen, тоді як Tesla опустилася на сьоме місце через скорочення продажів Model Y. У США продажі Volkswagen зросли на 6,2%, що може бути пов’язано з попитом перед введенням 25% тарифів на імпорт. Однак концерн Volkswagen є вразливим до торговельних війн, оскільки більшість моделей для американського ринку виготовляються в Мексиці, а автомобілі Porsche, Audi та Lamborghini імпортуються з Європи.
