Новини культури - Поплавський розповів, як будувати український бренд в соціальних мережахПоплавський розповів, як будувати український бренд в соціальних мережах

Президент Київського університету культури Михайло Поплавський провів майстер-клас, де обговорював розвиток українського контенту в інтернеті. Він підкреслив важливість популяризації українських проєктів та культури через соціальні мережі, вважаючи їх ключовим інструментом сучасної комунікації. Поплавський також поділився успішними кейсами використання соцмереж для просування українського контенту, зокрема згадав про пісню “Українські вареники”, яку використав переможець Євробачення-2024 Nemo. Він закликав усіх створювати власний бренд в інтернеті, наголошуючи, що увага аудиторії є новою валютою.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *