Технології - YouTube перестав враховувати перегляди з блокувальниками рекламиYouTube перестав враховувати перегляди з блокувальниками реклами

З початку серпня багато відеоблогерів на YouTube помітили спад переглядів – у деяких випадках кількість переглядів впала майже вдвічі. Хоча офіційного підтвердження від компанії немає, дані аналітиків та невиразні заяви Google підказують, що це може бути пов’язано з використанням блокувальників реклами. Деякі ютубери відзначили, що перегляди з різних пристроїв залишилися стабільними, але з комп’ютерів вони скоротилися приблизно на 50%. Ця тенденція була помічена не лише українським відеоблогером Джошем Страйф Хейєсом, але й на технологічному каналі TechLinked. Компанія Google повідомила, що глядачі, які використовують блокувальники реклами та інші інструменти обмеження контенту, можуть впливати на точність підрахунку переглядів. Незважаючи на зниження переглядів, доходи від реклами залишаються незмінними, що може означати, що система просто не враховує перегляди з комп’ютерів, де блокувальники реклами поширені найбільше. YouTube також відкинув спекуляції про вплив нових інструментів перевірки віку на базі штучного інтелекту на цю ситуацію.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *