Команда КВЦ “Парковий” успішно впровадила CRM систему NetHunt CRM, яка об’єднала маркетинг і продажі у єдину систему. Це дозволило їм побачити повну картину взаємодії з клієнтами на кожному етапі, оптимізувати робочі процеси та отримати більше часу на стратегічні завдання. Впровадження CRM дозволило автоматизувати збір даних про клієнтів з різних джерел, аналізувати ефективність каналів залучення та запускати персоналізовані кампанії. Крім того, інтеграція з Looker Studio спростила аналітику в реальному часі, а глибока сегментація допомогла створити профілі клієнтів і запустити персоналізовані кампанії. Результатом впровадження CRM стала покращена система взаємодії з клієнтами, збільшення продуктивності та ефективніше досягнення бізнес-цілей.
