Авто новини - Suzuki представила новий логотип уперше за понад 20 роківSuzuki представила новий логотип уперше за понад 20 років

Японський автовиробник Suzuki представив оновлений фірмовий знак, який був оновлений вперше з 2003 року. Знак зберіг свою класичну форму літери “S”, але отримав новий вигляд: став плоскішим із тонкими контурами та отримав кольорове покриття “яскраве срібло”. Хромоване 3D-оформлення було замінене на більш сучасний дизайн. Представники компанії пояснили, що таке оновлення відповідає вимогам сучасності, а сам знак виглядає краще на екранах смартфонів і в цифровому середовищі. Президент Suzuki Тосіхіро Сузукі зазначив, що новий логотип відображає готовність компанії до нових викликів. Оновлений знак буде вперше показаний на концепт-карах на виставці Japan Mobility Show у 2025 році і поступово буде впроваджуватися у всі серійні моделі бренду. Через незмінні пропорції, новий логотип можна встановити навіть на старі автомобілі без оновлення дизайну.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *