За даними генерального директора Meta Platforms Марка Цукерберга, Instagram наразі має трьох мільярд активних користувачів щомісяця. Це значний зріст порівняно з попередніми даними 2022 року, коли користувачів було понад 2 мільярди. Instagram, який був придбаний Meta у 2012 році за $1 млрд, від простого сервісу для обміну фото перетворився на джерело значного прибутку. Експерти вважають, що цей додаток може забезпечити понад половину рекламних доходів Meta у США цього року. Одним з ключових факторів успіху є функція Reels, запущена у 2020 році, яка дозволяє створювати короткі відео та конкурувати з TikTok і YouTube Shorts. Крім того, соцмережі Facebook, Instagram та Threads почали тестувати нову функцію під назвою “примітки спільноти”, яка зараз доступна лише в США. Meta визнає, що ця функція була натхнена однойменною функцією з соцмережі X.
