За даними політичного видання Politico, старі російські танкери вичерпують свій ресурс і потребують утилізації, що призводить до зменшення можливостей тіньового флоту. Це змушує власників продавати судна зі знижкою та шукати способи компенсувати втрати. Багато з цих суден перебувають під західними санкціями, що ускладнює їх продаж. У листопаді в турецькому порту розпочали розбирати танкер Eagle S, який перевозив російську нафту. Багато танкерів тіньового флоту вже перевищили строк служби і підлягають утилізації. У 2024 році було утилізовано 409 кораблів, а більшість з них розбирають у країнах Південно-Східної Азії, де норми безпеки не завжди дотримуються. Експерти радять західним урядам надати власникам таких суден можливість продати їх офіційно за умови виходу з цього бізнесу.
Танкери тіньового флоту Путіна почали списувати на металобрухт