Компанія OpenAI, яка створила чат-бот ChatGPT, планує запустити рекламу у своєму сервісі. Для цього вони формують внутрішню команду з реклами під керівництвом Фіджі Сімо, яка раніше працювала на посаді CEO Instacart та керівниці застосунку Facebook. Компанія активно шукає топ-менеджера для розробки стратегії монетизації, включаючи рекламу та підписки. Вони також відкрили вакансії для технічних спеціалістів, що свідчить про плани зі створення рекламних інструментів та запуску систем атрибуції в реальному часі. Цей крок може допомогти OpenAI збільшити свій дохід, оскільки компанія поки що має великі витрати, які перевищують прибутки. Важливо, щоб реклама була доречною та не впливала на користувацький досвід, тому в компанії наголошують на обережності в цьому питанні.