Компанія Toyota продовжує збільшувати свої продажі по всьому світу, але в останньому звіті виявився великий контраст: у серпні на внутрішньому японському ринку було продано всього 18 електромобілів, що є падінням на 84,9% у порівнянні з минулим роком. Протягом перших вісім місяців 2025 року вся група Toyota (включаючи Daihatsu, Hino та Lexus) продала 7,4 млн автомобілів, що на 6,2% більше, ніж у попередньому році. Проте в серпні продажі склали лише 900598 одиниць, що є на 1,3% менше порівняно з попереднім роком. У Японії спад продажів був ще більш помітний: група зазнала зменшення на 10,2%, а Toyota та Lexus – на 12,1% до 96269 авто. Причинами такого спаду є затримки поставок та наслідки масштабного відкликання Toyota Prius. Незважаючи на невдачу з електромобілями, загальний попит на електрифіковані моделі в Японії зрос на 8,8%, досягнувши 617947 автомобілів. Головну частку складають гібриди (603676 одиниць), в той час як плагін-гібриди продалися у кількості 13551 авто, а водневі моделі – 251. На зовнішніх ринках ситуація протилежна: глобальні продажі електромобілів зростають, досягнувши 117031 одиницю (+20,6%) за період січень-серпень, а у серпні було продано особливо багато – 17056 автомобілів (+34,5%).
