Дизайнер Джорджо Армані, який помер у віці 91 року, залишив заповіт, в якому просить своїх спадкоємців поступово продати або вивести на біржу його модний дім, який він заснував 50 років тому. У заповіті зазначено, що спадкоємці мають продати початкову 15% частку в італійському модному домі протягом 18 місяців після смерті Армані, а потім передати додаткові 30-54,9% акцій тому самому покупцеві протягом трьох-п’яти років. Пріоритет для покупки мають мати компанії LVMH, L’Oreal, EssilorLuxottica або інші групи “рівного статусу”. Це рішення було несподіваним, оскільки Армані завжди пильно стежив за контролем над своєю компанією і не планував розмивати свій вплив або виставляти її на біржу. Альтернативою продажу акцій є проведення публічного розміщення акцій. Армані був єдиним власником компанії, яку він заснував у співпраці зі своїм партнером у 1970-х роках і над якою зберігав контроль до самого кінця.