У фіналі розіграшу, який відбувся 25 вересня, переможець отримав iPhone, а організатори готуються до покупки бомберів для 2-го мотопіхотного батальйону бригади. Компанія зібрала 500 000 грн від донатів і придбає ударний безпілотний авіаційний комплекс “УД-15Д”. Цей комплекс складається з двох безпілотників, додаткових акумуляторних батарей і виносної антенної системи цифрового зв’язку. Таке обладнання покращить можливості військових у розвідці та точкових ударах. Компанія підкреслила свою соціальну відповідальність та зазначила, що ця кампанія є прикладом спільної дії бренду та аудиторії на користь безпеки країни. Також було відзначено, що нова лінійка iPhone вже доступна для продажу в мережі “Ябко”, яка спеціалізується на продажу гаджетів та аксесуарів відомих брендів та має власну мережу сервісних майстерень.
