Volkswagen змінює підхід до своєї стратегії в Китаї, оголошуючи про продаж автомобілів, створених спільно з FAW для китайського ринку, в інших країнах. Перші регіони, куди почнуть експортувати автомобілі, – країни Близького Сходу, де вже в листопаді з’являться седани Magotan і Sagitar. Magotan є більшим за розмірами, Sagitar – компактнішим, але обидві моделі мають спільну платформу. Є можливість, що на нових ринках вони будуть продаватися під більш відомими назвами Passat і Jetta. Крім того, Volkswagen планує експортувати автомобілі під брендом Jetta в країни Центральної Азії. Компанія також оголосила перезапуск бренду Jetta в Китаї з 2026 року, представивши чотири нові електрифіковані моделі для доступного сегмента, які будуть коштувати менше $14 тис. В Volkswagen вважають, що бюджетні електромобілі стануть популярними в Китаї, і планують випустити до 2030 року близько 50 нових енергоефективних моделей, з яких 30 будуть електричними.
